به سلامتــــــی...


ღ تـــــا بیکران...ღ

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوس دارن . . .
.
.
بسلامتی اون دختری که حاضر زیر بارون خیس بشه ولی‌ سوار ماشین هیچ پسری نشه . . .
.
.
به سلامتی کسی که وقتی بردم گفت :
اون رفیق منه
وقتی باختم گفت :
من رفیقتم . . .
.
.
به سلامتی کسی که بهش زنگ میزی…..خوابه
ولی واسه این که دلت رو نشکنه
میگه:خوب شد زنگ زدی….باید بیدار میشدم . . .
.
.
به سلامتی‌ اون بچه‌ای که شیمی‌ درمانی کرده همه ی موهاش ریخته
به باباش میگه بابا من الان شدم مثل رونالدو یا روبرتو کارلوس؟
باباش میگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تیپ تری . . .
.
.
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی . . .
.
.
به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن !
.
.
به سلامتی همه اوونایی که
دلشون از یکی دیگه گرفته
ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن
میگن بخاطره غروب پاییزه . . .
.
.
بسلامتی با ارزش ترین پول دنیا “تومن
چون هم تو هستی توش، هم من . . .
.
.
به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون
هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه . . .
.
.
سلامتی اونایی که دوسشون داریم و نمیفهمن !
آخرشم دق میدن مارو !
.
.
سلامتی همه کلاس اولی ها که تازه امسال یاد میگیرن سلامتی درسته نه صلامتی!
.
.
بسلامتیه اون پسری که خواست آدم بشه
ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت
همیشه پای یک زن در میان است !
.
.
سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن
که شبیه باباهاشون بشن
نه مثل جوونای امروز ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون بشن !
.
.
به سلامتی مهره های تخته نرد که تا وقتی رفیقشون تو حبس حریف به احترامش بازی نمی کنن !.......به سلامتی کسیکه تو خیالمونه ولی بیخیالمونه...
.
.
به سلامتی دوست خوبی که

مثل خط سفید وسط جادهاست,

تکه تکه میشه

ولی بازم پا به پات میاد
.
.
به سلامتی باغچه ای که خاکش منم گلش تویی و خارش هرچی نامرده
.
.
و در آخر به سلامتیه دوست نازنینی که گفت:
قبر منو خیلی بزرگ بسازین…. چون یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم


نظرات شما عزیزان:

لیدا
ساعت13:21---2 مهر 1391
سلام وب قشنگی داری;مطالبت جالبن;خوشحال می شم سری هم به من بزنی

asl-lkan
ساعت1:59---12 خرداد 1391
kheyli ghashang boooood:dmerc:x

مهدی
ساعت23:46---10 خرداد 1391
مرسی از حضور دوبارت منم لینکت کردم

مهدی
ساعت18:19---9 خرداد 1391
مرسی از حضور گرمت بازم بهم سربزن

مهدی
ساعت1:02---9 خرداد 1391

این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست . . .


mehri 
ساعت13:40---3 خرداد 1391

عالییییییییه

 

پاسخ: ممنونــــم از حضورت



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 20:50 نويسنده ṩὄηїД| |

Design:♀ali-hadis♂